Beantwoord

Nieuwe kaart

  • 28 February 2023
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Reputatie 1
  • Rekruut - Niveau 1
  • 6 reacties

Waarom krijg ik bericht dat ik een nieuwe kaart heb aangevraagd terwijl dat niet zo is en mijn huidige kaart een nieuwe Visadebet  is van nog geen 2 jaar oud. 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 28 February 2023, 15:08

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo, @Elja 

 

Bedankt voor je bericht.

 

Jammer genoeg is dit bericht een onbeveiligd bericht. Het is dus jammer genoeg niet mogelijk om uw gegevens na te kijken.

 

Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App inlogt en klikt op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Op die manier kan er nagekeken worden waarom een kaart verstuurd is geweest.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

 

Reageer