Maandag heb ik mijn kaart laten blokkeren via cardstop, wordt mijn nieuwe kaart automatisch aangevraagd en Verzonden of moet ik daarvoor zelf bellen?
Beste antwoord van DanK
Bekijk origineelMaandag heb ik mijn kaart laten blokkeren via cardstop, wordt mijn nieuwe kaart automatisch aangevraagd en Verzonden of moet ik daarvoor zelf bellen?
Beste antwoord van DanK
Bekijk origineelHallo
Wanneer je een kredietkaart blokkeert via Cardstop, vervangt Cardstop de kredietkaart automatisch voor jou (de nieuwe kaart heeft dan ook nieuwe kaartgegevens).
Wanneer je een debetkaart blokkeert via Cardstop, zou je nadien nog even moeten bellen naar een adviseur van je bank om een nieuwe kaart aan te vragen. Je kan ons hiervoor bereiken op 02 762 60 00 tussen 7u en 22u doorheen de week en van 9u tot 17u op zaterdagen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.