Beantwoord

Nieuwe kaart na blokkering

  • 5 November 2020
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Maandag heb ik mijn kaart laten blokkeren via cardstop, wordt mijn nieuwe kaart automatisch aangevraagd en Verzonden of moet ik daarvoor zelf bellen? 

icon

Beste antwoord van DanK 5 November 2020, 12:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @Hananeham , dat hangt ervan af of het hier gaat om een gewone debetkaart of om een kredietkaart.

Wanneer je een kredietkaart blokkeert via Cardstop, vervangt Cardstop de kredietkaart automatisch voor jou (de nieuwe kaart heeft dan ook nieuwe kaartgegevens).

Wanneer je een debetkaart blokkeert via Cardstop, zou je nadien nog even moeten bellen naar een adviseur van je bank om een nieuwe kaart aan te vragen. Je kan ons hiervoor bereiken op 02 762 60 00 tussen 7u en 22u doorheen de week en van 9u tot 17u op zaterdagen.

Reageer