Beantwoord

Nieuwe klant

• 20 november 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Beste,

Ik zou graag een rekening openen bij jullie maar ik wil niet dat mijn ouders hiervan afweten. Is dit mogelijk? Ik ben 19 jaar.

Groeten

icon

Beste antwoord van Karen 20 november 2019, 15:43

Dag Thomas,

Dan ga je best eens langs kantoor om dit  te bespreken en aan te geven dat correspondentie en kaarten niet naar je thuisadres worden opgestuurd. Je adres zal wel sowieso in je dossier opgenomen staan. Je kaart kan je inderdaad ophalen op kantoor. 

Groetjes

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Dag Thomas, 

Wanneer je meerderjarig bent, zijn je ouders geen wettelijke vertegenwoordigers meer. Je kan dus zeker zelf een rekening openen bij BNP Paribas Fortis.

En omdat je 19 jaar bent, kom je in aanmerking voor een gratis Hello4you rekening. Meer informatie vind je op volgende pagina: 
https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dagelijks-bankieren/Ontdek/Producten/Zichtrekeningen/Hello4You?SOURCETAG=C0040S4000P0000F0000A0037M00B0&scp=true

Op deze pagina kan je eveneens een aanvraag indienen om de rekening te openen. 

Fijne dag verder!

Maar wordt er dan niets via de post gestuurd? Kan ik mijn bankkaart afhalen in het kantoor zelf?

Reputatie 4
Badge

Dag Thomas,

Dan ga je best eens langs kantoor om dit  te bespreken en aan te geven dat correspondentie en kaarten niet naar je thuisadres worden opgestuurd. Je adres zal wel sowieso in je dossier opgenomen staan. Je kaart kan je inderdaad ophalen op kantoor. 

Groetjes

Reageer