Beste,
ik ben een nieuwe klant van BNP Paribas Fortis Ik heb de kaartlezer per post ontvangen, maar ik heb de kaart nog niet ontvangen.
Wat moet ik doen?
Beste,
ik ben een nieuwe klant van BNP Paribas Fortis Ik heb de kaartlezer per post ontvangen, maar ik heb de kaart nog niet ontvangen.
Wat moet ik doen?
Hallo,
Bedankt voor je bericht.
Uit veiligheid verstuurt men de kaartlezer, de kaart en eventueel de pin code (als je die niet al zelf op voorhand hebt gekozen per telefoon) apart per post op. Dat wil dus zeggen dat als je de kaartlezer al hebt ontvangen dat de kaart nog onderweg gaat zijn.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Beste,
Bedankt voor het antwoord!
Met vriendelijke groeten ,
Iurii
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.