Nieuwe Visa Debitkaart- iets verschrikkelijks

  • 16 October 2021
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Ik kan mijn Visabedit kaart alleen bij geldautomaat gebruiken. Betalen bij fiziek winkels , onlinewinkels en bij tankstations niet mogelijk ! Met pincode en contactloos . Nachtmerrie. Van wat ik heb gelezen, hebben veel mensen soortgelijke problemen. Het is een schandaal dat je zonder brandstof kunt blijven, op de weg vast komt te zitten. Of het niet kunnen betalen van aankopen. Waar is deze kaart voor?Wat gaat de bank doen om dit probleem snel op te lossen, want het is een SERIOUS probleem en zoals waarschijnlijk alle klanten en ik denk erover om naar andere bank te overstappen


3 reacties

Reputatie 7

Hallo @JuliaRoeding 

De meeste handelaars aanvaarden de Bancontact-Visa Debit-debetkaart. Als je nergens kan betalen, dan wilt dat zeer waarschijnlijk zeggen dat er een probleem is met de chip van je kaart of met je rekening.

Je contacteert ons Easy Banking Centre hierover best even via Contact onderaan in Easy Banking App voor smartphone of door te bellen naar 02 762 60 00 en jezelf te identificeren met behulp van je klantennummer en je persoonlijke Easy Banking Phone-code.

Mijn collega’s hebben zicht op jouw gegevens en kunnen nagaan wat er aan de hand is.

Complete farce die nieuwe kaart! En blijkbaar al sinds de zomer dat mensen problemen hebben en nog altijd niet opgelost! Amateuristisch! Mijn kaartlezer herkent ze gewoon niet! En nee geen platte batterij, andere kaart werkt gewoon. De strafste stoot tot nu toe: in een voetbalkantine drink ik ik iets en ik betaal succesvol met de visa debitkaart. Een uur later wil ik net hetzelfde doen en de kaart wordt gewoon niet meer herkend!

Reputatie 6
Badge +3

Complete farce die nieuwe kaart! En blijkbaar al sinds de zomer dat mensen problemen hebben en nog altijd niet opgelost! Amateuristisch! Mijn kaartlezer herkent ze gewoon niet! En nee geen platte batterij, andere kaart werkt gewoon. De strafste stoot tot nu toe: in een voetbalkantine drink ik ik iets en ik betaal succesvol met de visa debitkaart. Een uur later wil ik net hetzelfde doen en de kaart wordt gewoon niet meer herkend!

Het feit dat uw kaartlezer die nieuwe kaart niet leest wijdt aan defect aan uw kaart en dient deze kaart dus vervangen te worden, in ieder geval heb ik dat probleem niet.

 
 

Reageer