Beantwoord

omegafx.io

  • 30 January 2020
  • 7 reacties
  • 463 Bekeken

Ik heb dus zaken gedaan met omegfx.io

Ik heb dus een aantal transacties  gedaan met bankrekening en daarvan heb ik bewijzen.

Ook transacties gedaan via Mastercard maar die is ondertussen vervangen.

Kan ik hiervan geld recupereren

icon

Beste antwoord van YannickB 31 January 2020, 09:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Dag Jozef,

Het spijt me oprecht om te horen dat je slachtoffer van oplichting bent geworden.

Ik kan me hier vrees ik ook niet uitspreken over of je je geld kan terugzien, want daarvoor heb ik zelf te weinig zicht op de situatie.

Als je dat nog niet gedaan hebt, dan dien ja alvast zo snel mogelijk aangifte te doen bij de politie. Geef hen zoveel mogelijk details over de verrichtingen en over wat er gebeurd is. De PV die je van hen krijgt, kan je ook aan ons bezorgen, zodat wij ook een onderzoek kunnen starten.

Voor Mastercard kan je alvast ook een betwisting indienen via www.mijnkaart.be.

Wat betreft de transacties met je Mastercard, kan je je uitgavenstaten van de voorbije 24 maanden terugvinden via Zoomit. Dat doe je zo:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Druk bovenaan om Dagelijks bankieren en dan op Zoomit.
  • Je vindt de documenten bij Te raadplegen of bij Historiek, afhankelijk van of je ze ooit al hebt bekeken.
  • Om een document te openen, kan je naast de naam telkens drukken op de horizontale strepen en vervolgens kiezen voor Raadplegen. Het bestand zal dan gedownload worden.

yannick, 

 

kan ik de papieren per post opsturen???

Reputatie 5
Badge

Dag Jozef, 

Je mag de PV en het verhoorblad opsturen  naar het e-mailadres ​​​​ecfpv@bnpparibasfortis.com. 

Indien je ze liever niet opstuurt via mail, mag je de documenten ook afgeven op je lokale kantoor. De medewerker zorgt dat deze goed terechtkomen. 

Groetjes

Reputatie 7

Hallo Jozef,

 

Ik heb je vorige reactie verwijderd omdat je een afbeelding had toegevoegd met daarin alle details van je verrichtingen. Dit soort persoonlijke info zet je best nooit publiekelijk online.

ik heb alles doorgestuurd naar ecfpc

is er al enig resultaat??

 

Reputatie 7

Hallo Jozef,

Ik kan je helaas geen info geven over het dossier, want via dit platform hebben mijn collega’s en ik geen enkele toegang tot je gegevens bij onze bank.

Voor meer info neem je best even contact op met je kantoor of met ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00.

Reageer