Beantwoord

on line betaling staat nog steeds in status"reservaties " hoe krijgt mijn verkoper nu zijn geld in ik mijn spullen?

  • 13 juli 2020
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

on line aankoop niet gelukt doordat bedrag volgens de app omdat het bedrag bij "reservaties"blijft staan. Waarom wordt het berag niet overgemaakt aan de verkoper?

icon

Beste antwoord van Karen 13 juli 2020, 14:25

Dag hansk59, 

Via dit platform heb ik geen toegang tot je dossier om de verrichting na te kijken. 

Je kan hiervoor best contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en de verrichtingen en reservaties nakijken. 

Bij verrichtingen uitgevoerd in het weekend, kan het zijn dat de betalingen hiervoor pas doorgaan op maandag. Zaterdag en zondag zijn geen bankwerkdagen. Hierdoor worden bepaalde verrichtingen pas uitgevoerd op de eerstvolgende bankwerkdag.

Fijne dag verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge

Dag hansk59, 

Via dit platform heb ik geen toegang tot je dossier om de verrichting na te kijken. 

Je kan hiervoor best contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en de verrichtingen en reservaties nakijken. 

Bij verrichtingen uitgevoerd in het weekend, kan het zijn dat de betalingen hiervoor pas doorgaan op maandag. Zaterdag en zondag zijn geen bankwerkdagen. Hierdoor worden bepaalde verrichtingen pas uitgevoerd op de eerstvolgende bankwerkdag.

Fijne dag verder! 

Reageer