Beantwoord

on line betaling staat nog steeds in status"reservaties " hoe krijgt mijn verkoper nu zijn geld in ik mijn spullen?

  • 13 July 2020
  • 9 reacties
  • 454 Bekeken

on line aankoop niet gelukt doordat bedrag volgens de app omdat het bedrag bij "reservaties"blijft staan. Waarom wordt het berag niet overgemaakt aan de verkoper?

icon

Beste antwoord van Karen 13 July 2020, 14:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag hansk59, 

Via dit platform heb ik geen toegang tot je dossier om de verrichting na te kijken. 

Je kan hiervoor best contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en de verrichtingen en reservaties nakijken. 

Bij verrichtingen uitgevoerd in het weekend, kan het zijn dat de betalingen hiervoor pas doorgaan op maandag. Zaterdag en zondag zijn geen bankwerkdagen. Hierdoor worden bepaalde verrichtingen pas uitgevoerd op de eerstvolgende bankwerkdag.

Fijne dag verder! 

Ik versta er niets meer  en ik ben bang dat ik mijn centjes kwijt ben.

Geef mij aub uitleg!

Lylianne De Wolf

Waar doet mijn bank? Ik ben bang!

Ik ben bangi

Reputatie 6
Badge +3

Over wat heb je het eigenlijk? Je zal iets duidelijk moeten zijn want zo kan niemand u helpen.

 

Ik gebruik mijnbank zoals gewoonlijk, met dezelfde  manier om te gebruiken  Maar ik kan geen geld afhalen … Is dat normaal?

 

Wanneer kan ik  weer geld afhalen zoals gewoonlijk met mijn bank!

 

Reputatie 7

Hallo @De Wolf Lylianne je neemt best even telefonisch contact met ons op via 02 762 60 00 zodat we voor je na kunnen kijken wat er aan de hand is.

L.S.

Ik kan nu weer geld afhalen en betalen. Ik vermoet dat ik  telkens een storting wilde maken,  een fout maakte.

Ik denk dat dit de oplossing is. Het heeft mij zeer ongerust gemaakt voor mij (en jullie ok….)

Bedankt voor alles..

Lylianne De Wolf

Reputatie 7

Goed om te horen dat het opgelost is Lylianne!

Ik heb wel de gegevens van de overschrijving uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. 

Persoonlijke of financiële info zet je best nooit zomaar op het internet.

Reageer