Onaanvaardbaar gedrag

• 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 400 Bekeken

Er werd door een zekere Claudia gebeld en die sprak in de voicemail zaken in die onverantwoord zijn.

Ik citeer: Ik(Claudia dus) heb het met mijn collega besproken en krijgt geen Visakaart meer om reden dat hij hier geen inkomsten meer heeft.Hij probeert ook via allerlei kanalen kaarten vast te krijgen.Zijn aanvraag om een Visakaart mag U beschouwen als onbestaande en we handelen de zaak hier dan ook verder af.

Waar haalt U het lef,beste Claudia, om dit in te spreken naar wie U gebeld heeft?Het enige dat daarvan waar is is dat ik inderdaad mijn inkomsten bij jullie niet meer laat komen daar ze mijn rekening geplunderd hebben en wou voorkomen dat dit niet eens nog zou gebeuren.
U verwijst ook dat U het besproken heeft met U collega.Ik ga ervan uit dat de andere vrouwelijke bediende is waar ik in de zomer bij geweest ben om de papieren te ondertekenen om negatief te kunnen gaan met mijn zichtrekening.Deze heeft mij ook al genoeg me de les proberen te stellen door te vermelden dat het altijd wel iets is wat ik als reden opgaf voor negatief te kunnen gaan en ook met de oude Visakaart leuk me zegt dat dit mijn probleem is en ik het zelf moet oplossen zonder de ware toedracht ervan te kennen.
Dus licht ik dat even toe.Mijn verbruik met de Visakaart zorgde ik er altijd voor dat er genoeg saldo opstond wanneer Banccard Compagny het verbruik afnam van mijn zichtrekening.
Maar dan werd op de één of andere manier mijn rekening geplunderd.Daarvan is er pv opgemaakt bij de politie en met dat nummer die ik van hun gekregen heb moest ik bij jullie(Fortis Steenokkerzeel) binnen brengen voor verder onderzoek om alsnog het ontvreemde bedrag te kunnen terug hebben.Dat “onderzoek” hoor ik totaal niets meer van.En jullie blokkeren dus mijn Visakaart en gewone bankkaart waardoor ik niet meer kon zien wat mijn saldo was.Ik was al gedupeerd min 250 euro maar had ook nog ongeveer 750 euro verbruikt met mijn Visakaart.Gevolg Banckcard compagny int toch de 750 euro verbruik waardoor ik enkele eurocenten na op min 1000 euro negatief stond.Maar ik kon dat niet zien door mijn geblokkeerde bankkaart.Dan volgt er een brief dat ik zo snel mogelijk die bijna min 1000 euro moet aanzuiveren wat ik gedaan heb.Er zou mij ook een nieuwe kaart opgestuurd worden dewelke geweigerd werd wegens negatief saldo.Uiteindelijk hebben ze mijn oude bankkaart terug aktief gezet.

Ik ga dit niet zomaar laten voorbij gaan.Ik dien klacht in en ook tegen de vrouwelijke loketbediende die me eens belde om me te zeggen dat ze mij in het oog ging houden ,daar heeft ze de functie niet voor om me dat te zeggen..Schending van de privacy en informatie over mij inspreken is ontoelaatbaar.De hoofdzetel is door mij al gebeld geweest en op de hoogte.Ik tollereer geen vernederend gedrag van jullie.
Andere bevoegde instanties worden ook verwittigd.

Ik wens met jullie,Fortis Steenokkerzeel,geen enkel contact meer.

Met vriendelijke groeten,

1 reactie

Reputatie 5
Dag Patrick1964,

Ik vind het oprecht jammer om te horen dat je in zo'n moeilijke situatie met je kaarten en rekeningen zit. Via onze Community hebben we geen enkele toegang tot je persoonlijke gegevens bij onze bank, dus ik kan niet zelf voor je nagaan wat er precies aan de hand is.

Ik heb ook alle persoonlijke info uit je bericht verwijderd omdat dit forum publiekelijk is en je op een plaats als deze best nooit info deelt die jou als persoon kan identificeren.

Ik begrijp ook dat je een klacht wilt indienen. Dat kan je doen door dit klachtenformulier in te vullen. Je vermeldt daarin best ook je klant-of rekeningnummer en de manier waarop onze collega's je mogen/kunnen bereiken.

Je kan ook terecht bij ons klachtenmanagement langs deze wegen:

Tel: +32 2 228 72 18
Fax : +32 2 228 72 00
E-mail: klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com

Ben je niet tevreden met het antwoord en de oplossing dat je van ons klachtenbeheer krijgt, dan kan je ook steeds buiten de bank terecht bij Ombudsfin, de Ombudsman in financiële geschillen. Dit zijn hun contactgegevens.

North Gate II - Koning Albert II-laan 8, bus 2
1000 Brussel
Tel: +32 2 545 77 70
Fax: +32 2 545 77 79
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
www.ombudsfin.be

Ik hoop dat we je toch nog op een correcte manier kunnen helpen en ik wens je ondanks alles nog een fijne dag verder.

Reageer