Beantwoord

ongewilde visakaart ontvangen

  • 8 November 2021
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Beste,

Kreeg zojuist een schrijven van jullie met een visa kaart. Heb deze niet gevraagd en wens ook geen gebruik te maken van deze dienst. Gelieve mijn zichtrekening dan ook niet de debiteuren voir de kostprijs van deze kaart.

Waarom dergelijke zaken zomaar ongevraagd opsturen? 

Hoe moeilijk us het wel niet om gewoon een mail naar jullie te sturen, totaal klantonvriendelijk

E. Podevijn

icon

Beste antwoord van JarneM 8 November 2021, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hey @Elsie Podevijn ,

 

Bedankt voor jouw bericht!

Al onze klanten krijgen een Visa Debit-debetkaart als vervroegde vervanging van de vorige debetkaart. Dit komt omwille van het feit dat onze samenwerking met Maestro zal aflopen en daarom de nieuwe debetkaart samenwerkt met Visa.

 

Dit wil dus niet zeggen dat dit om een kredietkaart gaat. 

 

De nieuwe Bancontact-Visa Debit-debetkaart zal op dezelfde manier werken als jouw oude Bancontact-Maestro-debetkaart. Het verschil is dat de nieuwe kaart op meer plaatsen (zowel online als in gewone winkels) aanvaard wordt. 

Standaard is betalen buiten Europa voor de nieuwe debetkaart uitgeschakeld. Dit geldt voor alle debetkaarten die in België uitgegeven worden, ook voor de oude Maestro-debetkaart. Via Easy Banking kan je zelf ook aangeven wat je met je debetkaart wilt kunnen doen. Je kan bijvoorbeeld deze keuzes instellen:

  • Betalen buiten België, maar binnen Europa in- en uitschakelen.
  • Betalen buiten Europa in- en uitschakelen.
  • Contactloos betalen in- en uitschakelen.
  • Online betalen in- en uitschakelen.

Er is verder ook geen extra kost verbonden aan deze nieuwe debetkaart. Deze zit nog steeds inbegrepen in uw package.

 

Voor meer info en extra vragen kan u ook steeds hier terecht.

Bij andere vragen, aarzel dan niet om deze te stellen of eventueel contact op te nemen met ons Easy Banking Centre.

 

 

Wij hopen jou hiermee alvast van dienst te zijn!

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Beste,

Waar moet je die instellingen maken?

Reputatie 2

Je kan dit zowel in onze Easy Banking App als via Easy Banking Web. 

 

Hoe kan ik mijn instellingen van mijn kaart wijzigen?

Via Easy Banking Web:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Mijn kaarten.
  • Klik rechts van uw kaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Klik op Kaartinstellingen.
  • Voer de gewenste wijzigingen uit en klik op Bevestigen.

Via Easy Banking App:

  • Meld aan in Easy Banking App.
  • Druk onderaan op Kaarten.
  • Kies de gewenste kaart.
  • Druk rechts bovenaan op de drie punten en kies voor Kaartinstellingen.
  • Voer de gewenste wijzigingen uit.

 

 

Wij hopen jou hiermee alvast van dienst te zijn!

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer