Beantwoord

online bankieren lukt niet meer

  • 18 januari 2021
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo,

Een kennis van mij zit in Spanje en kan niet meer online bankieren. Niet op de computer en niet op de smartphone. Ze heeft nochtans internet, want ze kan nog googlen en ook inloggen op het online bankieren van een andere bank. Opeens kon ze dan wel de app openen op haar smartphone via mobile internet. Maar dit was van korte duur. Kaart werd al gereset door de bank en gebruikt in de winkel. ze heeft de app ook al opnieuw geinstalleerd. Wat zou het probleem zijn?

 

icon

Beste antwoord van LiezeH 18 januari 2021, 15:22

Hey @Lieve Van Kerckvoorde ,

Welke melding krijgen jullie als jullie via de computer onze website proberen te openen?

Ik kan helaas niemand contacteren.

Als ze het graag laat nakijken, zal ze contact met de telefonische helpdesk moeten opnemen.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Hey @Lieve Van Kerckvoorde ,

Heb je een idee of ze gebruik maakt van een openbaar netwerk, zoals bijvoorbeeld de wifi van een hotel?

Wanneer wij de veiligheid van zo’n netwerk niet kunnen garanderen, is het niet mogelijk om aan te melden. Dat kan je herkennen doordat je de melding op Easy Banking Web krijgt dat de pagina niet beschikbaar is.

Groetjes,

Lieze

Ze krijgt de melding wegens technische problemen...

Reputatie 5

Hey @Lieve Van Kerckvoorde ,

Dat kan op de app het geval zijn. Krijgt ze dit ook wanneer ze naar onze website surft (al dan niet via haar smartphone)?

Groetjes,

Lieze

Met de computer lukt het niet om naar de website te gaan. Dus die melding kunnen we niet checken. En met de smartphone gaat dat toch niet omdat het appartaat te klein is? Kan u haar eens opbellen?

Reputatie 5

Hey @Lieve Van Kerckvoorde ,

Welke melding krijgen jullie als jullie via de computer onze website proberen te openen?

Ik kan helaas niemand contacteren.

Als ze het graag laat nakijken, zal ze contact met de telefonische helpdesk moeten opnemen.

Groetjes,

Lieze

Reageer