Beantwoord

Online betaling lukt maar transactie gaat niet door

  • 20 February 2021
  • 1 reactie
  • 1008 Bekeken

Tot Tweemaal toe heb ik een bestelling willen plaatsen bij allekabels.be. Ik krijg een melding dat de betaling gelukt is (met de kaartlezer) en wordt doorverwezen naar de website van de leverancier.

So far so good.

Maar ik krijg geen bevestiging dat het artikel betaald is en bij de leverancier zien ze ook geen betaling.

Enig idee wat fout loopt?

Kan dit geld later alsnog van mijn rekening verdwijnen?

icon

Beste antwoord van YannickB 22 February 2021, 09:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @JV78 

Vermoedelijk gaat het om een probleem bij het systeem dat deze handelaar gebruikt om online betalingen via zijn website mogelijk te maken. Dat is vrees ik iets dat enkel zij kunnen oplossen.

Met jouw kaart zal er alvast geen probleem zijn, want je betaling wordt niet geweigerd.

Om zeker te zijn dat er door allekabels.be geen geld gereserveerd/geblokkeerd werd, kan je steeds je rekening na laten kijken door ons te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

Reageer