Online betaling lukt niet

  • 6 August 2020
  • 4 reacties
  • 1230 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

ik heb een bestelling geplaats online en betaal via bancontact maar is twee keer geweigerd en er staat genoeg geld op de rekening hoe komt dat


4 reacties

Reputatie 7

Hallo Silvie,

Kan je me zeggen welke boodschap je exact te zien krijgt en of je de betaling wilt bevestigen met je kaartlezer of via de Bancontact-app (QR-code)?

 

PS: Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat het andere bezoekers met dezelfde vraag makkelijker kan helpen.

 

Hallo Silvie,

Kan je me zeggen welke boodschap je exact te zien krijgt en of je de betaling wilt bevestigen met je kaartlezer of via de Bancontact-app (QR-code)?

 

PS: Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat het andere bezoekers met dezelfde vraag makkelijker kan helpen.

 

via kaartlezer 

 

Hallo Silvie,

Kan je me zeggen welke boodschap je exact te zien krijgt en of je de betaling wilt bevestigen met je kaartlezer of via de Bancontact-app (QR-code)?

 

PS: Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat het andere bezoekers met dezelfde vraag makkelijker kan helpen.

 

via kaartlezer 

hij zegt dat het geweigert is maar staat nog iets op maar durf niet meer te proberen zie dat het toch van mij rekening gaat terwijl er staat geweigerd want heb al twee keer geprobeerd

 

Reputatie 7

Bedankt voor de info!

Krijg je dan wel een scherm te zien dat je vraagt om stappen met de kaartlezer te volgen? Zo ja, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00 zodat we toegang tot jouw rekening en kaart hebben.

Mijn collega’s zullen dan in detail na kunnen kijken wat er aan de hand is.

 

Reageer