ik heb een bestelling geplaats online en betaal via bancontact maar is twee keer geweigerd en er staat genoeg geld op de rekening hoe komt dat
Hallo Silvie,
Kan je me zeggen welke boodschap je exact te zien krijgt en of je de betaling wilt bevestigen met je kaartlezer of via de Bancontact-app (QR-code)?
PS: Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat het andere bezoekers met dezelfde vraag makkelijker kan helpen.
Hallo Silvie,
Kan je me zeggen welke boodschap je exact te zien krijgt en of je de betaling wilt bevestigen met je kaartlezer of via de Bancontact-app (QR-code)?
PS: Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat het andere bezoekers met dezelfde vraag makkelijker kan helpen.
via kaartlezer
Hallo Silvie,
Kan je me zeggen welke boodschap je exact te zien krijgt en of je de betaling wilt bevestigen met je kaartlezer of via de Bancontact-app (QR-code)?
PS: Ik heb je vraag in een apart onderwerp geplaatst, zodat het meer aandacht kan krijgen en zodat het andere bezoekers met dezelfde vraag makkelijker kan helpen.
via kaartlezer
hij zegt dat het geweigert is maar staat nog iets op maar durf niet meer te proberen zie dat het toch van mij rekening gaat terwijl er staat geweigerd want heb al twee keer geprobeerd
Bedankt voor de info!
Krijg je dan wel een scherm te zien dat je vraagt om stappen met de kaartlezer te volgen? Zo ja, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00 zodat we toegang tot jouw rekening en kaart hebben.
Mijn collega’s zullen dan in detail na kunnen kijken wat er aan de hand is.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.