Beantwoord

OnlIne VISA betaling zonder kaartlezer

• 18 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 1288 Bekeken

Ik probeer in het buitenland (Thailand) online een treinticket te boeken met m'n VISA kaart (uitgegeven door BNP Paribas Fortus) maar kan de betaling niet afronden zonder de kaartlezer, die ik niet bij heb.
Weet er iemand hoe ik dit kan omzeilen of deze beveliging met de kaartlezer kan afzetten?
icon

Beste antwoord van Alexander 19 augustus 2018, 21:28

Als de website vraagt om uw betaling te bevestigen met uw kaartlezer dan valt er weinig of niks aan te doen als je je kaartlezer niet bij je hebt.
Een tip: neem altijd uw kaartlezer mee als je voor lange tijd naar het buitenland gaat.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als de website vraagt om uw betaling te bevestigen met uw kaartlezer dan valt er weinig of niks aan te doen als je je kaartlezer niet bij je hebt.
Een tip: neem altijd uw kaartlezer mee als je voor lange tijd naar het buitenland gaat.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Pieter Van Buyten,

Welkom op de community :)

Alexander heeft jou al juist geinformeerd. Sommige websites vragen om een extra beveiling voor de bevestiging van een betaling, nl met 3D secure.

Hopelijk zal het toch nog lukken om een treinticket te bestellen.

Ik wens je ee fijne reis.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Geen kaartlezer - online betaling visakaart lukt niet
- kredietkaart wereldwijd onmiddellijk geldig, ook in de VS
K vind dit ook heel irritant, moest onverwachts en dringend iets boeken in belgie met MasterCard maar lukt niet zonder kaartlezer
je kan die toch niet op ieder moment in je jaszak hebben ?
is dit bij andere banken ook zo?
bedankt voor een reactie
Reputatie 2
Dag @KRVH ,

Een kredietkaart werkt bij alle banken volledig hetzelfde.
Wanneer de website een 3D secure vraagt, zal je altijd een kaartlezer moeten gebruiken.
Dit heeft te maken met de vereisten van de website, niet direct met de bank of kredietkaart zelf.

Groetjes,
Jeroen
oké, vervelend maar niets aan te doen blijkbaar - bedankt alvast voor het antwoord

Reageer