Ik ben kortgeleden volmachthouder geworden op een rekening bij BNP Paribas Fortis. Het is een rekening van een v.z.w.
Ik heb een “Business Debit” kaart ontvangen. Ik ben naar een kantoor van de bank gegaan om een “Online Banking contract” te tekenen.
Nu kan ik de kaart gebruiken om geld van de rekening te halen en om geld op de rekening te storten (beide getest). Ook kan in de Easy Banking app gebruiken op mijn smartphone en op mijn PC.
Maar ik kan de pincode van de kaart niet wijzigen. Telkens als ik het probeer bij een Bancontact Cash automaat krijg ik het bericht “Dienst niet beschikbaar”. Ik ben dus nogmaals naar het kantoor van de bank getrokken. Maar na overleg met een centrale helpdesk kwam men daar niet verder dan dat het zou moeten werken eens ik de kaart in een Bancontact Cash automaat gebruikt heb om geld af te halen. Wat dus spijtig genoeg niet waar is.
Iemand een suggestie van hoe ik de pincode van de kaart zou kunnen wijzigen?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineel