Beantwoord

overschakelen van comfort pack naar Hello bank

  • 6 July 2021
  • 2 reacties
  • 1860 Bekeken

Hallo,

Omdat ik 28 jaar ben geworden is onlangs mijn zichtrekening veranderd van Hello bank naar Comfort pack. Ik wil dit echter graag terug veranderen naar Hello bank, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik heb al gebeld via de app. De contactpersoon vertelde mij dat ik dit zelf moet aanpassen via de website www.hellobank.be , maar ik vind nergens waar ik dit moet aanpassen. 
kunnen jullie mij hierbij helpen? Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord van JarneM 7 July 2021, 13:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @MelissaC ,

 

Deze procedure is recent gewijzigd en is dus wel degelijk enkel nog mogelijk door telefonisch contact op te nemen zoals je reeds hebt gedaan.

Je zal dus even op dezelfde manier telefonisch contact moeten opnemen en zeker vermelden dat je de manuele conversie van jouw rekening wenst naar een Hello-rekening.

 

Alvast onze excuses voor dit ongemak!

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Hallo @MelissaC ,

 

Deze procedure is recent gewijzigd en is dus wel degelijk enkel nog mogelijk door telefonisch contact op te nemen zoals je reeds hebt gedaan.

Je zal dus even op dezelfde manier telefonisch contact moeten opnemen en zeker vermelden dat je de manuele conversie van jouw rekening wenst naar een Hello-rekening.

 

Alvast onze excuses voor dit ongemak!

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Beste zit in hetzelfde schuitje, alleen ben ik nog net niet 28 jaar (volgende week). Op de mail die ik onlangs kreeg staat er dat ik automatisch naar een comfort pack wordt overgeschakeld en als ik dit toch niet wil kan ik NA mijn 28ste verjaardag jullie laten weten dat ik toch de hello-rek wil behouden. Waarom moet ik wachten tot erna? Kan ik niet nu al laten weten wat ik wil? 

Anders zal ik van de hello4you naar de comfort en dan weer naar hello gezet worden. Nogal omslachtig niet?

Reageer