Beantwoord

overschrijvingen tussen personen via het systeem VISA

  • 23 August 2020
  • 2 reacties
  • 1500 Bekeken

Ik zou een overschrijving wille doen naar een visa kaartnummer met mijn kaart hoe werkt dit ?

In Rusland zou het systeem werken en mijn vriend vraagt om zo een overschrijving te doen maar ik vind nergens geen optie om te betalen in fortisbanking met mijn visa. Ik heb ook al geprobeerd om via Qi

In ons land heeft elke bank een online bank, het is een pagina op het internet op de website van de bank. Geef bij het aanmaken van een rekening of kaart in de bank een wachtwoord en login, die u op uw pagina kunt vinden. Er zijn veel banktransacties beschikbaar. Als uw bank er geen heeft, vraag dan gewoon hoe u overschrijvingen tussen personen via het systeem VISA kunt doen

icon

Beste antwoord van YannickB 24 August 2020, 08:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hoe het er in Rusland aan toe gaat maakt niets uit. Maar niet enkel hier te lande maar in de ganse EU wordt een transfer van de ene bankrekening naar de andere ‘overschrijving genoemd.

Men kan dus eventueel ‘overschrijven’ naar de bankrekening die aan een Visakaart werd gekoppeld. Werd er geen bankrekening aan een VISA- of andere kaart gekoppeld, dan kan men geen overschrijving maken. Eventueel wel een banktransfer  middels Western Union of iets dergelijks, maar dat is dan geen overschrijving.

 

Reputatie 7

Hallo @smits 

Met kredietkaarten kan je jammer genoeg niet overschrijven naar anderen. Je kan ze enkel gebruiken om een betaling bij handelaars mee uit te voeren en om geld af te halen.

Op deze pagina vind je alvast wel de richtlijnen voor overschrijvingen naar Rusland via een zichtrekening.

Reageer