Beantwoord

payconiq

• 5 maart 2018
  • 1 reactie
  • 525 Bekeken

Ik wil payconiq installeren. Er loopt echter iets fout bij het overmaken van 0.01 euro. Ik krijg voortdurend de melding dat de e-handtekening incorrect is.
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 6 maart 2018, 09:13

Hallo miekegeerardyn,

Welkom op de commmunity :)

Het antwoord op jouw vraag vind je in het bericht Payconiq app .

Hopelijk kun je hiermee verder. Indien er nog vragen zijn, aarzel niet om ons te contacteren. We helpen jou graag verder.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante onderwerpen:
- Zit je met vragen over de veiligheid van contactloos betalen? Lees het bericht Veiligheid contactloos betalen
- Vlieg jij straks naar Moskou voor de finale van de FIFA World Cup? Doe mee aan Wedstrijd VISA voor Moskou Tombola!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hallo miekegeerardyn,

Welkom op de commmunity :)

Het antwoord op jouw vraag vind je in het bericht Payconiq app .

Hopelijk kun je hiermee verder. Indien er nog vragen zijn, aarzel niet om ons te contacteren. We helpen jou graag verder.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante onderwerpen:
- Zit je met vragen over de veiligheid van contactloos betalen? Lees het bericht Veiligheid contactloos betalen
- Vlieg jij straks naar Moskou voor de finale van de FIFA World Cup? Doe mee aan Wedstrijd VISA voor Moskou Tombola!

Reageer