Beantwoord

Payconiq

• 10 april 2018
  • 1 reactie
  • 907 Bekeken

Ik installeerde enkele maanden geleden de betaalapp Payconiq. Ik heb daar heel wat betalingen mee gedaan tot dit enkele weken geleden opeens niet meer lukte. Ik kreeg telkens de melding: 'Sorry, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.'
Ik verwijderde de app en installeerde deze opnieuw, maar het probleem blijft. Ik kan dus niet meer betalen via Payconiq.

Ik contacteerde Payconiq om dit te melden en zij verwijzen mij door naar mijn bank, jullie dus.
Kunnen jullie hier iets mee doen? Er is niets veranderd aan de rekening, deze is gewoon gebleven zoals ze was.
icon

Beste antwoord van Sofie 10 april 2018, 16:24

Dag amberva,

Payconiq is geen applicatie van BNP Paribas Fortis. Bijgevolg is het moeilijk voor ons om na te gaan wat het probleem precies is.

Verrichtingen van Payconiq gaan normaal gezien wel van de rekening via domiciliëring. Je kan eventueel nakijken of alle domiciliëringen in orde staan.

Je kan ons ook steeds opbellen, zodat wij kunnen kijken of we nog iets kunnen doen. Dit mag van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Wij zijn bereikbaar op 02 762 60 00.

Hopelijk kunnen we op deze manier het probleem oplossen.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag amberva,

Payconiq is geen applicatie van BNP Paribas Fortis. Bijgevolg is het moeilijk voor ons om na te gaan wat het probleem precies is.

Verrichtingen van Payconiq gaan normaal gezien wel van de rekening via domiciliëring. Je kan eventueel nakijken of alle domiciliëringen in orde staan.

Je kan ons ook steeds opbellen, zodat wij kunnen kijken of we nog iets kunnen doen. Dit mag van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Wij zijn bereikbaar op 02 762 60 00.

Hopelijk kunnen we op deze manier het probleem oplossen.

Reageer