Kan het zijn dat eens de nieuwe Visa Debit kaart wordt aangemaakt, de bestaande koppeling in Payconiq met je bankrekening (dus voor betalen aan contacten en via winkels/geolocatie) verdwijnt?
Het kan toeval zijn, maar dit gebeurde dit weekend bij mijn echtgenote.
De koppeling verdween zonder reden (en kan helaas niet meer worden hersteld).
In haar Easybanking zie ik de nieuwe Visa Debit staan, dus veronderstel dat die net is aangemaakt (nog niet toegekomen met de post).
Of is het toeval?
In de release notes van Payconic lees ik:
"6.3.2
29 okt. 2021
Bedankt voor het gebruik van de Payconiq by Bancontact-app. Deze update corrigeert de technische fout die optrad met de iOS 15 update. De app vroeg u om uw bankrekening opnieuw te koppelen. Dit zou nu niet meer het geval moeten zijn."
Nochtans trad het probleem op met de laatste versie van Payconiq.
Beste antwoord van seerdekens
Bekijk origineel