Beantwoord

pin geblokkeerd

• 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 427 Bekeken

mijn prepaid en bankkaart zijn geblokkeerd door 3 maal een foutieve code wegens diefstal hoe activeer ik deze terug als er niemand opneemt op de klantendienst aan telefoon
icon

Beste antwoord van ShantyV 4 januari 2019, 15:52

Dag Inez van driesschen,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat jouw kaarten zijn geblokkeerd en je zou deze opnieuw willen activeren.
Je kan hiervoor best contact opnemen met jouw kantoor of het Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.
Je kan de collega's bereiken van maandag tot vrijdag tussen 7 uur en 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Inez van driesschen,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat jouw kaarten zijn geblokkeerd en je zou deze opnieuw willen activeren.
Je kan hiervoor best contact opnemen met jouw kantoor of het Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.
Je kan de collega's bereiken van maandag tot vrijdag tussen 7 uur en 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag !

Reageer