Beantwoord

pincode

• 4 juni 2019
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo iedereen

ik ben domweg mijn pincode vergeten weet iemand of ik deze bij de bank kan resetten zonder weer een nieuwe kaart te moeten ontvangen?
icon

Beste antwoord van YannickB 5 juni 2019, 10:14

Nog een belangrijk verschil tussen debet- en kredietkaarten:

Pincodes van kredietkaarten kunnen onmiddellijk veranderd worden via een kantoor, maar die van debetkaarten worden per post verzonden.

Je kan voor debetkaarten ook telefonisch een nieuwe code op laten sturen. Daarvoor kan je bellen naar het nummer 02 762 60 00, op voorwaarde dat je je code van Easy Banking Phone kent, of dat je aanmeldt in Easy Banking App, onderaan druk op 'Contacteer ons' en dan op 'Bel ons'. Beide manieren laten je beveiligd bellen.

Pincodes van kredietkaarten kunnen ook telefonisch vervangen worden, maar ook via 'Mijn kaarten' in Easy Banking Web.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Dag @Nadia Pauwels ,

Welkom op de community! 😊

Je kan in het dichtstbijzijnde kantoor een nieuwe pincode aanvragen. Hierna kan je de pincode wijzigen aan een automaat.
Heb je de Easy Banking App op je smartphone staan? Indien je nog kan aanmelden kan je ons ook via de app contacteren en mogen we je een nieuwe pincode opsturen.

Groetjes,
Jeroen
Reputatie 5
Badge +3
Is dat ook zo voor kredietkaarten?
Reputatie 2
Dag @Alexander ,

Voor de kredietkaarten is dit inderdaad hetzelfde. Het enige verschil is dat je de pincode van een kredietkaart niet in elk bankautomaat kan wijzigen. Dit zal aan het loket moeten gebeuren!

Groetjes,
Jeroen
Reputatie 5
Nog een belangrijk verschil tussen debet- en kredietkaarten:

Pincodes van kredietkaarten kunnen onmiddellijk veranderd worden via een kantoor, maar die van debetkaarten worden per post verzonden.

Je kan voor debetkaarten ook telefonisch een nieuwe code op laten sturen. Daarvoor kan je bellen naar het nummer 02 762 60 00, op voorwaarde dat je je code van Easy Banking Phone kent, of dat je aanmeldt in Easy Banking App, onderaan druk op 'Contacteer ons' en dan op 'Bel ons'. Beide manieren laten je beveiligd bellen.

Pincodes van kredietkaarten kunnen ook telefonisch vervangen worden, maar ook via 'Mijn kaarten' in Easy Banking Web.

Reageer