Beantwoord

Pincode

  • 19 May 2020
  • 8 reacties
  • 570 Bekeken

Geachte, 

Onlangs ben ik mijn bankkaart verloren.

Ik heb cardstop op de hoogte gebracht en nadien contact opgenomen met mijn bank voor een nieuwe kaart. 

De medewerkster aan de telefoon zegde me dat ik een sms ging ontvangen om een nieuwe pincode te maken. Dag na het bestellen van een nieuwe bankkaart. 

Ik wacht vruchteloos op het smsje van de bank!

Hoe moet het nu verder vraag ik me af??? 

icon

Beste antwoord van Siam 20 May 2020, 15:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hallo Siam,

In dit geval contacteer je ons best even opnieuw via 02 762 60 00 zodat we zicht hebben op de bestelling van de kaart. Normaal gezien had je de sms vrij snel na de vervanging moeten ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb de telefoonnummer gebeld, na 16 minuten wachten heb ik de brui aangegeven! 

Kan jij informeren hoe het staat met mijn nieuwe bankkaart alsook pincode, Yannick??

Alles draait in de soep, heb een verhoging aangevraagd voor mijn Rondo kaart.

IK had het ingevuld contract samen met de bewijsstukken opgestuurd via de post op 17 /05 /2020.

We zijn nu al bijna een week verder en nog steeds geen nieuws ontvangen!

Triestig..... 

Hey @Siam 

Via de Community hebben wij helaas geen zicht op jouw persoonlijke gegevens. 

Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen zodat we kunnen nakijken hoever het staat met jouw nieuwe kaart. Momenteel is het rustig dus zou je snel iemand aan de lijn moeten hebben!

Omdat er deze week bankfeestdagen zijn, vermoed ik dat je aanvraag voor de verhoging van jouw Rondo momenteel nog in verwerking is.

Groetjes,

Lieze

 

Rustig Lieze????

Eergisteren had ik 16 minuten aan de lijn gehangen en nog had ik niemand aan de lijn!

Vandaag lukt me ook niet... 

Ik ben al jaren klant bij BNP Paribas Fortis, denk dat ik van bank ga veranderen. 

Ook met de verhoging van mijn Rondo kaart heb ik verschillende emails verstuurd en men doet nog niet de moeite om me op de hoogte te houden.

Triestig..... 

Hey @Siam ,

Jammer om te horen dat je ons moeilijk kan bereiken.

Ik bedoelde dat het vandaag rustig is. Naar welk nummer probeer je te bellen?

Groetjes,

Lieze

Voor betreffende bankkaart de nummer die Yannick heeft gegeven 07626000 ( klantnummer 1274348961)

Voor mijn Rondo kaart heb ik deze nummer gebeld 025084440 dossiernummer : 004671826558

Hey @Siam ,

Op dit nummer zou je ons vandaag echt vlot moeten kunnen bereiken!

Ik weet niet zeker of de Rondo dienst vandaag bereikbaar is, dat is misschien beter om maandag te proberen.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer