Beantwoord

Pincode.

  • 3 October 2020
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

Mijn kredietkaart werd geblokkeerd in aug. 2020 wegens kredietfraude (cloning) Ik woon in Cartagena Colombia. Ik heb nu een nieuwe kaart aangekregen na lang wachten, maar kan de kaart niet gebruiken met mijn oud pinnummer. Moet dringend de kaart gebruiken als enigste vorm van inkomen (pensioen) Wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord van IngeD 5 October 2020, 13:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Hallo @Eddycartagena! Als jouw kaart geblokkeerd is omwille van fraude is het normaal dat je jouw oude pincode niet meer kan gebruiken, dit omwille van veilgheidsmaatregelen. Wanneer je een nieuwe kredietkaart ontvangen hebt heb je normaal een SMS ontvangen om de pincode te kiezen. Het is ook mogelijk dat je deze per post ontvangen hebt. Om veiligheidsredenen wordt deze niet samen met de kaart verzonden. Moest dit niet het geval zijn kan je via deze manier een nieuwe pincode aanvragen voor de kredietkaart.

Velen dank,Inge

Nog een goede dag Ed.

Hallo ik heb geen sms ontvangen voor me nieuwe pincode ontvangen ik dan wel mijn kaart ?

Reputatie 1

Hallo @ICRAM 

 

Bij bestelling kan het ook zijn dat je PIN per post wordt opgestuurd. Je kaart wordt sowieso opgestuurd per post, maar het moment van verzending hangt af van welke optie je hebt gekozen.

 

Groeten

LienV

Reageer