Beantwoord

pincode geblokkeerd +gezichtsherkenning iphone

  • 5 May 2023
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Beste,

onlangs werd mijn pincode na 3 mislukte invoeringen geblokkeerd. Ik kon via m’n iPhone in het buitenland nog betalingen doen, nu zie ik dat jullie mijn gezichtsherkenning geblokkeerd hebben? Nu kan ik zelfs niet meer in mijn eigen rekeningen en ik kan dit niet via de kaartlezer opnieuw instellen. Wel lastig en omslachtig nu ik in het buitenland zit. 
 

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 5 May 2023, 10:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Anasspt,

 

Het spijt me te lezen dat uw kaart geblokkeerd is terwijl u in het buitenland verblijft.

 

De gezichtsherkenning wordt niet gebklokkeerd als gevolg van een geblokkeerde kaart. Helaas kan ik via dit kanaal niet nagaan wat de oorzaak hiervan wel was. 

Indien mogelijk, adviseer ik u om ons even telefonisch te contacteren op het nummer 02/ 762 60 00. Op die manier kunnen wij uw kaart deblokkeren.

 

Is bellen geen optie?

U kunt zich via onze Easy Banking Website ook aanmelden door uw kaartgegevens in te geven en vervolgens met It’sme te bevestigen. Rechtboven kunt u ons dan een ‘Bericht’ sturen die beveiligd binnenkomt. Informeer de collega zoveel mogelijk en geef het kaartnummer van de kaart die we dienen te deblokkeren.

 

Ik wens u nog een hele fijne reis toe.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer