Bij gebruik bankkaart verschijnt ‘pinn blocked’ Wat te doen?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelBij gebruik bankkaart verschijnt ‘pinn blocked’ Wat te doen?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag
We dienen de kaart een reset te geven.
Via deze weg hebben wij helaas geen toegang tot jouw gegevens. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00 maar dan dient de lijn beveiligt te worden aan de hand van de Easy Banking Phone-code.
Best bel je beveiligt vanuit de app: Aanmelden > Communicatie (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.