Beantwoord

Prepaid kaart met saldo onbeschikbaar

  • 9 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Hallo iedereen!

Sinds enkele jaren bezit ik een prepaidkaart met een saldo erop. Ik weet niet waarom, maar dit heeft nooit gewerkt. Nu heeft die rekening gewoon geld geparkeerd en ik zie dat de rekening zelf op inactief staat.
Ik heb geen wachtwoord meer (verloren gegaan).
Ik wil die rekening graag stopzetten en mijn geld overzetten naar een andere rekening.
AUB, hoe kan ik dat doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord van YannickB 9 augustus 2018, 11:35

Hallo tif.toel,

Welkom op onze Community!

Als je het geld dat op je prepaid kaart hebt staan, wilt overschrijven naar je rekening, dan moet de kaart afgesloten worden. Hiervoor kan je terecht bij ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Eens de kaart wordt afgesloten, wordt je resterend saldo zo snel mogelijk overgeschreven naar je zichtrekening bij onze bank. Van daaruit kan je het nadien overschrijven naar een andere rekening.

Heb je bij onze bank geen zichtrekening meer, dan kunnen we alles overschrijven naar een rekening bij een andere bank die ook op jouw naam staat.

Daarvoor hebben we wel een bewijs nodig dat de rekening op effectief jouw naam staat. Bijvoorbeeld een uittreksel of een attest van de andere bank. Als je ons belt, zullen we je vragen om dat document door te mailen.

Hopelijk helpt dit je wat verder. 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Prettige dag nog verder!

Yannick
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo tif.toel,

Welkom op onze Community!

Als je het geld dat op je prepaid kaart hebt staan, wilt overschrijven naar je rekening, dan moet de kaart afgesloten worden. Hiervoor kan je terecht bij ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Eens de kaart wordt afgesloten, wordt je resterend saldo zo snel mogelijk overgeschreven naar je zichtrekening bij onze bank. Van daaruit kan je het nadien overschrijven naar een andere rekening.

Heb je bij onze bank geen zichtrekening meer, dan kunnen we alles overschrijven naar een rekening bij een andere bank die ook op jouw naam staat.

Daarvoor hebben we wel een bewijs nodig dat de rekening op effectief jouw naam staat. Bijvoorbeeld een uittreksel of een attest van de andere bank. Als je ons belt, zullen we je vragen om dat document door te mailen.

Hopelijk helpt dit je wat verder. 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Prettige dag nog verder!

Yannick

Reageer