Beantwoord

Prepaidcard

• 31 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 772 Bekeken

Ik heb mommenteel problemen om mijn prepaidkaart op te laden.Hoe kan ik dit oplossen.
icon

Beste antwoord van AnoukPh 31 oktober 2018, 12:56

Dag Soebert,

Welkom op de community :)

Wat vervelend dat je problemen hebt om jouw prepaidkaart op te laden!

Op welke manier doe je de oplading? Je kan immers op 3 manieren geld op jouw prepaidkaart zetten.
Dit kan via de prepaid app, de user account of via een overschrijving naar het rekeningnummer BE50 0016 9843 3018 waarbij je jouw klantnummer en de laatste 5 cijfers van het kaartnummer in de vrije mededeling toevoegt.

Hopelijk lukt het om met 1 van de 3 mogelijkheden jouw prepaidkaart op te laden! Indien je nog steeds problemen ondervindt, raden we je aan om contact op te nemen met het Easy Banking Center op het nummer 02 762 60 00 en dit op maandag tot vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00. Hier kunnen de collega's voor jou nakijken welk probleem er zich voordoet.

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost!

Nog een prettige dag verder! 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Dag Soebert,

Welkom op de community :)

Wat vervelend dat je problemen hebt om jouw prepaidkaart op te laden!

Op welke manier doe je de oplading? Je kan immers op 3 manieren geld op jouw prepaidkaart zetten.
Dit kan via de prepaid app, de user account of via een overschrijving naar het rekeningnummer BE50 0016 9843 3018 waarbij je jouw klantnummer en de laatste 5 cijfers van het kaartnummer in de vrije mededeling toevoegt.

Hopelijk lukt het om met 1 van de 3 mogelijkheden jouw prepaidkaart op te laden! Indien je nog steeds problemen ondervindt, raden we je aan om contact op te nemen met het Easy Banking Center op het nummer 02 762 60 00 en dit op maandag tot vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00. Hier kunnen de collega's voor jou nakijken welk probleem er zich voordoet.

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost!

Nog een prettige dag verder! 😉
Beste,

Wij hebben hetzelfde probleem voor. Opladen kan enkel via de website en niet via de prepaid app.
Via deze laatste krijgen we steeds bijgevoegde foutmelding.
Ook vrienden van ons hebben steeds hetzelfde probleem.

Reputatie 6
Dag Nico,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb je screenshots doorgestuurd naar mijn collega's die rond de Prepaid App werken. Van zodra ik meer weet, laat ik je hier iets weten.
Dag Nico,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb je screenshots doorgestuurd naar mijn collega's die rond de Prepaid App werken. Van zodra ik meer weet, laat ik je hier iets weten.

Hebt u hierop reeds een antwoord aub, want APP geeft nog steeds dezelfde fout en we dienen nog steeds via de site op te laden.
Reputatie 6
Dag Nico,

Ik heb jammer genoeg nog geen antwoord gekregen. Ik blijf het wel voor je opvolgen. Mijn excuses voor het wachten.
Reputatie 6
@nico.pauwels We zouden nog wat bijkomende informatie nodig hebben. Je ontvangt zo meteen een privébericht van mij zodat we je probleem meer in detail kunnen onderzoeken.

Reageer