Prepaird card

• 31 januari 2019
  • 2 reacties
  • 448 Bekeken

Beste
Ik heb 2 keer prepaird kaart gekregen ik heb ma 1 keer bestelt wa moet ik met het andere doen
En ik had nog een vraagje
Ik wil graag van mijn prepaird card overschrijving doen naar bank kaart hoe moet ik dat doen
Mvrg Emre

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heel eenvoudig dan zeg je die 2de prepaidkaart gewoon op en behoud je de andere.
Wat het overschrijven van uw prepaidkaart naar uw bankkaart betreft: je bedoelt waarschijnlijk de prepaidkaart ontladen zodat het geld naar uw zichtrekening wordt overgeschreven, ik denk niet dat het mogelijk is wat ik zeer eigenaarding zou vinden temeer dat wel mogelijk is bij KBC en Belfius prepaidkaarten.
Reputatie 1
Dag Emre,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je twee prepaidklaarten hebt ontvangen.
Je neemt best even contact op met jouw kantoor of met het Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.
Op die manier kan er één kaart afgesloten worden.

Voor het opladen van de prepaidkaart heb je verschillende mogelijkheiden.
Je kan dit doen via een overschrijving, via de Prepaid Applicatie of via de User Account.
Geld van de prepaidkaart overschrijven naar jouw zichtrekening is helaas niet mogelijk.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !

Reageer