Probleem met easy banking app

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 1260 Bekeken

Beste,

 

Sinds maandag kan ik niet meer inloggen op de easybanking app. Er komt steeds de foutmelding op dat er een technisch probleem is. Ik heb de app verwijderd en terug geinstalleerd maar dezelfde foutmelding komt altijd terug.

Hebben jullie weet van een probleem met de app?

Alvast bedankt.

Mvg,

 

James Deledicque


3 reacties

Reputatie 3

Dag James Deledicque

Kan je me deze info geven?

  • Het merk en model van je smartphone:
  • Je versie van Android of IOS:
  • De regio waarmee je gebruik maakt van de Play Store (dit kijk je na door in de Play Store naar Instellingen en dan naar Profiel te gaan)

Alsook kan ik je aanraden bij gebruik van de Easy Banking App, alle andere app’s op de achtergond te sluiten. Dit omdat andere app’s het toelaten van elkaar te lezen als ze over elkaar liggen. Onze app laat dit echter niet toe waardoor deze een technische storing geeft bij gebruik er van.

Hallo,

 

Ik heb een Huawei, Modelnummer ALE-L21, de android versie is 6.0.
De regio vind ik niet direct terug.

Ik moet ook zeggen dat ik geblokkeerd was door zogezegd drie keer de verkeerde code in te geven om in te loggen, hoewel ik 100% zeker ben dat ik de juiste code heb ingegeven. na verwijderen en herinstalleren van de app krijg ik nog altijd de melding dat er een technisch probleem is.

Ik gebruik de app ook enkel als er geen enkel andere app meer open staat. Die doe ik trouwens voor eender welke app die ik gebruik.


Mvg

Reputatie 3

Dag James Deledicque

Dan contacteer je best eens onze helpdesk op het nummer 02 228 08 88. Zij kunnen jou meer info geven hierover want in principe zou er zich geen probleem mogen voordoen. Uw toestel herstarten, controleren op updates, andere app’s sluiten op de achtergrond, de cache eens legen van de app kunnen een oplossing bieden.

Reageer