Beantwoord

probleem met kaart

  • 22 March 2020
  • 2 reacties
  • 1553 Bekeken

Beste,

Toen ik vandaag via de app mijn bankgegevens wou controleren, kreeg ik de volgende melding : de kaart die aan de rekening gekoppeld is mag niet of niet meer gebruikt worden. Ook via de easybanking lukt het niet om in te loggen. Ter controle ben ik dan zelfs nog naar de selfbanking geweest en daar kreeg ik de melding 'deze kaart heeft geen toegang tot de self'

De kaart zelf is nog geldig tot 9/24, en heb ik vrijdag nog gebruikt om geld af te halen.

 

Kan er iemand mij helpen met dit probleem? 

Bedankt

icon

Beste antwoord van YannickB 23 March 2020, 11:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Katrien,

Vreemd dat je kaart zo plots niet meer werkt.

Je kan ons hiervoor best even telefonisch contacteren via 02 762 60 00 zodat we na kunnen gaan wat er aan de hand is. Zelf heb ik via deze site geen toegang tot je rekeningen of andere gegevens.

Hallo,

Gebeld met de helpdesk en probleem gevonden en opgelost.

Bedankt voor de hulp !

Reageer