probleem met rekening

  • 27 May 2023
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Hallo, ik heb een week geleden een nieuwe kaart mogen ontvangen. Ik heb met die nieuwe kaart vandaag getankt voor mijn auto dus normaal is deze toch geactiveerd en bruikbaar.? Of ben ik fout? Nu wou ik facturen betalen via de bnp fortis app maar telkens als ik wil betalen komt er op te staan 'probleem met rekening' bel helpdesk. Maar aangezien deze gesloten zijn wil ik het hier proberen voor te weten wat het probleem zou kunnen zijn ? 


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

En toch zal je moeten wachten tot dinsdag eer de helpdesk bereikbaar is want op dit forum wordt er pas dinsdag door de bank gereageerd en dan zal je toch te horen krijgen dat je naar die helpdesk moet bellen of binnenspringen in uw BNPPF kantoor aangezien de forum medewerkers geen toegang hebben tot uw rekening.

 
 

Reageer