Hallo, ik heb een week geleden een nieuwe kaart mogen ontvangen. Ik heb met die nieuwe kaart vandaag getankt voor mijn auto dus normaal is deze toch geactiveerd en bruikbaar.? Of ben ik fout? Nu wou ik facturen betalen via de bnp fortis app maar telkens als ik wil betalen komt er op te staan 'probleem met rekening' bel helpdesk. Maar aangezien deze gesloten zijn wil ik het hier proberen voor te weten wat het probleem zou kunnen zijn ?
En toch zal je moeten wachten tot dinsdag eer de helpdesk bereikbaar is want op dit forum wordt er pas dinsdag door de bank gereageerd en dan zal je toch te horen krijgen dat je naar die helpdesk moet bellen of binnenspringen in uw BNPPF kantoor aangezien de forum medewerkers geen toegang hebben tot uw rekening.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.