Beantwoord

Problemen bij het aanloggen met nieuwe bankkaart

  • 29 September 2021
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Ik werk op PC en  heb een nieuwe bankkaart. Ik krijg de melding dat mijn oude kaart geblokkeerd is en de vraag wordt gesteld om de gegevens van de nieuwe kaart in te vullen. Ik heb dit gedaan maar iedere keer als ik aanmeld komt deze vraag opnieuw.

In mijn profiel staan ook de oude gegevens, dus heb ik dit verwijderd en een nieuw profiel aangemaakt en gevraagd om dit te onthouden. Iedere keer als ik aanmeld komt het oude profiel terug.

Wat kan ik doen?

Is er een mogelijkheid om een tweede profiel aan te maken met de gegevens van mijn echtgenote?

 

 

icon

Beste antwoord van JadieT 29 September 2021, 15:49

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt Jadie,

Ik heb de cookies bij BNP ParisBas verwijderd en heb daarna de nieuwe kaartgegevens ingevoerd en een nieuw profiel aangemaakt. Bij het opnieuw aanmelden komen nu ook de juiste gegevens.

Ook voor mijn echtgenote heb ik nu een eigen profiel kunnen aanmaken. Het was in het verleden hetzelfde probleem. Door de cookies verscheen altijd alleen maar mijn profiel.

Groeten

Pierre Soons 

 

Reputatie 1

Hallo @Soons Pierre 

Afhankelijk van welke internetbrowser je gebruikt, kunnen we je aanraden om de cookies te wissen. Via welke internetbrowser werk je?

Heb je dit reeds geprobeerd via een andere internetbrowser? Krijg je dan ook hetzelfde?

Het is inderdaad ook mogelijk om een extra profiel te onthouden op naam van je echtgenote. Als je naar de website van BNP Paribas Fortis gaat en op aanmelden klikt,, ga je aan de linkerzijde je eigen profiel zien staan. Daaronder staat: ‘aanmelden met een ander profiel’. Wanneer je dit aanklikt, kan je verder klikken op ‘+ nieuw profiel’. Vul dan het kaartnummer en klantnummer van je partner in en druk op ‘profiel onthouden’ en op volgende.

Groetjes

JadieT

 

 

Reageer