Beantwoord

Problemen bij installatie Payconiq

  • 4 June 2021
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Hi,

Ik prober Payconiq te installeren op mijn smartphone. Op het einde krijg ik echter steeds de melding “2de handtekening is vereist.” Ik kan dus niet verder.

 

Wat kan hiervan de reden zijn? Het is een rekening, die op naam van mezelf en mijn echtgenote is. We zijn beiden houder van de rekening. Kan het zijn dat we ook volmacht moeten geven aan elkaar?

icon

Beste antwoord van Anonymous 4 June 2021, 11:46

Bekijk origineel

3 reacties

Bedankt voor je bericht, @Philippe D. .

Wij zijn helaas niet gespecialiseerd in de Payconiq app, dus kunnen je hier niet voldoende in ondersteunen. Ik raad je aan hiervoor rechtstreeks met Payconiq contact op te nemen.

Wel kan ik je meedelen dat het bij een gemeenschappelijke rekening niet nodig is om allebei te tekenen. Jullie hebben allebei volledige toegang tot de rekening.

Ik kan je wel aanraden om de Payconiq app te verwijderen en opnieuw te installeren, dit kan het ook oplossen.

Veel succes!

Groetjes,

Lieze

Thx maar Payconiq werd gecontacteerd en zij melden dat er bij BNP een instelling moet worden aangepast. Een wederzijdse volmacht naar elkaar op de rekening?

Dan zou dit betekenen dat er bij de opening van de rekening iets is misgelopen.

Je kan dit laten nakijken via het Easy Banking Centre door hen te contacteren van de Contact functie in je Easy Banking App.

Groetjes,

Lieze

Reageer