Beantwoord

Problemen met Klarna

  • 2 June 2022
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Na herhaaldelijk proberen, en ook de oplossingen te volgen die hier reeds werden gegeven, blijf ik deze foutmelding krijgen als ik Klarna wil gebruiken met m’n Visa Debetkaart… 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 2 June 2022, 08:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag @SeppeVerwimp 

Kan je me zeggen aan welk type zichtrekening je Visa Debit gekoppeld werd? Is dat een Comfort Pack, een Premium Pack, een Hello4You-zichtrekening of een gewone Hello zichtrekening?

Kies je in Klarna voor BNP Paribas Fortis of voor Hello bank?

Beste, 

Ik heb een comfort pack, sinds kort ook een visa debit kaart en kan mijn bank niet aan klarna koppelen. Krijg foutmeldingen net als de andere gebruikers. Wat kan ik verder nog doen?

 

Alvast bedankt.

Yevgenya 

Ik krijg deze melding in de laatste verificatiestap. Via chrome en Edge lukte het me niet, dan kreeg ik nog eerder een foutmelding. Via Firefox ben ik iets verder geraakt. Via de app van klarna heb ik gekozen om bankrekening te koppelen. Vervolgens heb ik mijn naam ingevuld en voor België gekozen, dan Foris Easy Banking, hierna ben ik omgeleid naar de website van Fortis waar ik voor de optie kaartlezer gekozen heb. Dan heb ik mijn kaartnummer en klantennummer ingevuld en via M1 verificatie proberen aan te melden. Wanneer ik op aanmelden klik, krijg ik de foutmelding te zien die ik hierboven geplakt heb. 

Reageer