Beantwoord

QR Code

  • 19 March 2020
  • 1 reactie
  • 497 Bekeken

Beste,

Het gebeurt vaak dat de optie Bancontact via de app niet werkt.

Vandaag wou ik terug via Bancontact betalen maar krijg een foutmelding.

De controle van het profiel is mislukt.

Log in uw app in om uw profiel te bevestigen.

Ik heb op jullie site gezien dat men aanraadt om het profiel te verwijderen en terug aan te maken.

Dat heb ik gedaan maar krijg toch nog de foutmelding.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 21 March 2020, 10:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Lucrèce,

Het gaat jammer genoeg om een bug in onze app. Soms kan het helpen om een nieuw profiel aan te maken, of om Easy Banking App te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het is helaas geen garantie.

We werken alvast volop aan een update die de problemen met Bancontact op zal lossen.

In afwachting raad ik je aan om de Payconiq by Bancontact-app te gebruiken voor betalingen met QR-code.

Reageer