Beantwoord

Rekeninguittreksels Rondo

  • 6 July 2020
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

Geachte Mevrouw ,Mijnheer

Als ik inlog op mijn Rondo account ,kan ik alleen mijn gegevens raadplegen en niet mijn saldo bekijken !

Dus met andere woorden ,weet niet mijn saldobedrag !!

Dit is erg vervelend , het probleem is al een tijdje aan de gang.

Graag wat feedback aub !!

Met beleefde groet ,

Siam.

icon

Beste antwoord van Karen 9 July 2020, 12:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag @Siam , 

Alvast mijn excuses voor het late antwoord. 

Je kan dit best eens navragen bij Rondo zelf op het nr. 02/508.44.40. Wij hebben zelf geen toegang tot deze website. 

Fijne dag verder! 

Wat moet ik doen om mijn rekeninguittreksels zien van rondo rekening en indien een opvraging van naar mijn rekening te storten

Reputatie 7

Hallo @Nanno 

je kan je daarvoor aanmelden op https://ro.bnpparibasfortis.be.

Reageer