Beantwoord

Samsung pay


IK lees net het nieuws dat garmin en fitbit pay nu ook door jullie worden ondersteund. Leuk dat jullie zo inzetten op de draadloze technologie! Is er enige kans dat samsung pay ook nog aan het lijstje zal worden toegevoegd? Met hun wearables kan je namelijk ook betalen en die worden ook massaal verkocht, naast de apple watches en de fitbit....
icon

Beste antwoord van YannickB 23 May 2019, 11:51

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Dag Glenner05,

Op dit moment heb ik nog geen nieuws over Samsung Pay, maar het is wel een goede suggestie. Ik geef je interesse erin sowieso door en als we het ooit lanceren, dan breng ik je hier meteen op de hoogte. 🙂
Beste , IK maak ook gebruik van een galaxy watch ..
Zou graag ook weten wanneer samsung pay beschikbaar is ?
Lijkt me zeker een meerwaarde .
Reputatie 7
@evertv01 Ik geef het ook voor jou als suggestie door! Of en wanneer het er komt, kan ik je wel niet zeggen, want op dit moment heeft Samsung hun Samsung Pay nog niet naar België uitgerold.
Alvast bedankt hopelijk komt samsung-pay snel naar belgie .
Enige update op het vlak van samsung pay? Met weer een nieuwe samsung watch op komst zou dit zeker de moeite zijn. Ik zie rond mij in het straatbeeld bijna evenveel samsung wearables als apple wearables....
En het feit dat Samsung nog niet uitgerold heeft in België is ook vreemd, aangezien zij beweren dat het aan de banken ligt die het niet ondersteunen. Zo kan het nog lang duren natuurlijk:-)
Misschien moeten de bevoegde diensten bij jullie en samsung nogeens met elkaar praten...
Ben ook benieuwd naar enige evolutie hierin ..
Reputatie 3
Dag @Glenner05 @evertv01,

Momenteel hebben we nog steeds geen informatie gekregen of en wanneer Samsung Pay uitgerold zal worden in België. 😥

Groetjes,
Jeroen

Dag @Glenner05  @evertv01,

Momenteel hebben we nog steeds geen informatie gekregen of en wanneer Samsung Pay uitgerold zal worden in België. 😥

Groetjes,
Jeroen

@Jeroen11 

Ondertussen zijn wij weer enkele maanden verder. Is er nog een update hier rond ?
Hopelijk zijn ze er teminste al mee bezig :P ?

Groetjes,

Matteo.

Hey @matteovent ,

 

Ik hoor even bij onze technische dienst of ze hier meer van weten!

 

Ik kom binnenkort bij je terug.

 

Groetjes,

Lieze

Beste ,

Nog steeds niks ? Is wel jammer gezien de kwalitatieve smartwatches van Samsung ..

Reputatie 7

Dag @evertv01 ,

Er zijn momenteel helaas geen plannen om betalingen via Samsung Pay aan te bieden.

Nog geen nieuws hieromtrent? In deze corona tijden is elke vorm van contactloos betalen welgekomen, nietwaar ?

Reputatie 7

@Glenner05 

Over Samsung Pay is helaas geen nieuws. Op dit moment hebben we geen plannen om het te lanceren.

In ons dossier digitale betalingen kan je alvast wel verschillende alternatieven vinden.

Reageer