Beste
Ik ben sinds begin februari bezig met het aanvragen van een gemeenschappelijke rekening bij hello bank.Blijkbaar staat mijn telefoonnummer verkeerd opgeslagen in de databank bij hello bank en niemand is bevoegd om dit aan te passen.
Ondertussen hebben ze mijn bankkaart en code via post kunnen opsturen. Om je bankkaart te activeren moet ik nu eerst naar een telefoonnummer bellen en een activativeringscode doorgeven die ik via sms zou ontvangen hebben. Aangezien ik geen smsen ontvang van hello bank door een verkeerd telefoonnummer in hun databank.. en dus ook geen activatiecode heb lukt mij dit niet. Na vandaag voor de 5de keer met de klantendienst van hello bank te bellen vertelden ze mij dat ze niet bevoegd zijn om mijn telefoonnummer aan te passen en ook geen activatiecodecode met de post kunnen opsturen. Ik moest via hier mijn vraag stellen of iemand mij kan helpen en mijn telefoonnummer kan aanpassen en een sms met activatiecode sturen?
Indien u mij niet kan helpen, dan mag u alles van hello bank opzeggen want ik ben absoluut niet tevreden met hoe alles verloopt.
Met vriendelijke groeten,
Axelle Driesen
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineel