Beantwoord

sms activeringscode hello bank

  • 27 March 2020
  • 1 reactie
  • 1100 Bekeken

Beste

Ik ben sinds begin februari bezig met het aanvragen van een gemeenschappelijke rekening bij hello bank.Blijkbaar staat mijn telefoonnummer verkeerd opgeslagen in de databank bij hello bank en niemand is bevoegd om dit aan te passen. 

Ondertussen hebben ze mijn bankkaart en code via post kunnen opsturen. Om je bankkaart te activeren moet ik nu eerst naar een telefoonnummer bellen en een activativeringscode doorgeven die ik via sms zou ontvangen hebben. Aangezien ik geen smsen ontvang van hello bank door een verkeerd telefoonnummer in hun databank.. en dus ook geen activatiecode heb lukt mij dit niet. Na vandaag voor de 5de keer met de klantendienst van hello bank te bellen vertelden ze mij dat ze niet bevoegd zijn om mijn telefoonnummer aan te passen en ook geen activatiecodecode met de post kunnen opsturen. Ik moest via hier mijn vraag stellen of iemand mij kan helpen en mijn telefoonnummer kan aanpassen en een sms met activatiecode sturen?

 

Indien u mij niet kan helpen, dan mag u alles van hello bank opzeggen want ik ben absoluut niet tevreden met hoe alles verloopt.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Axelle Driesen

icon

Beste antwoord van YannickB 27 March 2020, 13:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Axelle,

Mijn excuses dat mijn collega’s van Hello Bank je naar hier hebben gestuurd. Dit is namelijk een publieke website en wij hebben geen enkele toegang tot rekeningen, telefoonnummers of andere persoonlijke gegevens. Ik kan dus geen aanpassingen voor je doorvoeren.

 

Welk nummer probeerde je te bellen? In dit geval kan je alvast best contact opnemen via 02 433 41 41 - optie 1.

 

 

Reageer