Beantwoord

Tanken met bancontact niet mogelijk met beide kaarten geldig tot 2025

  • 13 August 2021
  • 5 reacties
  • 1085 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Waarom kan ik met geen van beide kaarten tankenaan een tankstation ? 

icon

Beste antwoord van YannickB 13 August 2021, 09:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag @Ulrik 

Zijn beide kaarten Bancontact-Visa Debit-debetkaarten? Zo ja, kan je me dan zeggen bij welke tankstations je precies problemen had?

Is minstens een van de kaarten die je gebruikt hebt geen Bancontact-Visa Debit-debetkaart, dan kan het gaan om een probleem met de betaalterminals van het tankstation (indien je bij slechts 1 tankstation niet kon betalen), of om een probleem met je rekeningen (als je op meerdere plaatsen problemen hebt).

In dat laatste geval bel je ons best op via Contact onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00 zodat we het voor je na kunnen kijken.

Het gaat om Maesto bankkaarten 

met een kaart van KB bank ging het ook niet 

met een kaart van Bpost kon ik wel tanken 

er stond daar een meisje met teen kaart van de Generale dacht ik en dat ging ook niet 

het tankstation is van van Gabriels in Erembodegem 

ik heb nadien mijn bankkaart nog niet gebruikt

Mvg 

Reputatie 7

Bedankt Ulrik!

In dat geval gaat het om een probleem bij het tankstation zelf gaan en is er jammer genoeg weinig dat wij kunnen doen.

Zij zullen contact moeten opnemen met hun bank of met de leverancier van hun betaalterminals. Al vermoed ik dat dat ondertussen al gebeurd zal zijn. :slight_smile:

Heb contact opgenomen met het tankstation en zij waren nog niet op de hoogte van het probleem en gingen het laten nakijken door een technieker 

Was na 2 dagen opgelost en lag inderdaad aan de software van het tankstation zelf maar ze hadden toen ik wou tanken nog van niemand een melding van het probleem gekregen alhoewel het tel nr in het groot aan het tankstation omhoog hangt onder de noemer : bij problemen bel xxxx xx xx xx maar ja dat is blijkbaar te lastig voor veel mensen om een storing te melden 😭

Reageer