Beantwoord

Technisch onderhoud

  • 13 juli 2020
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Beste,

 

Afgelopen vrijdag, 10/07/2020, logde ik in om de verrichtingen van Idearté te bekijken. Er was echter een technisch onderhoud aan de gang, waardoor dit niet mogelijk was. Vandaag, 13/07/2020 probeerde ik dit opnieuw en ik kreeg nog steeds dezelfde melding. Hebben jullie een idee wanneer dit probleem van de baan is? Ik heb vrijdagochtend ook voor de eerste keer mijn nieuwe bankkaart gebruikt, waardoor ik begon te twijfelen of het misschien daaraan zou kunnen liggen. Zowel met de nieuwe als de oude kaart raak ik niet ingelogd. 

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groeten,

Annick Rogghé

Office Manager - Idearté bvba

 

icon

Beste antwoord van Karen 13 juli 2020, 14:47

Dag Annick rogghé, 

We hebben momenteel geen technische problemen op Easy Banking en er staat ook geen technisch onderhoud gepland. 

Heb je met de nieuwe kaart al eens een nieuw profiel aangemaakt? Mocht je profiel nog gekoppeld staan aan je oude afgesloten bankkaart, zal je inderdaad een foutmelding krijgen. 

Meer informatie over het aanmaken van een nieuw profiel met de nieuwe kaart vind je op de pagina Aanmelden op Easy Banking met nieuwe bankkaart.

Fijne dag verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge

Dag Annick rogghé, 

We hebben momenteel geen technische problemen op Easy Banking en er staat ook geen technisch onderhoud gepland. 

Heb je met de nieuwe kaart al eens een nieuw profiel aangemaakt? Mocht je profiel nog gekoppeld staan aan je oude afgesloten bankkaart, zal je inderdaad een foutmelding krijgen. 

Meer informatie over het aanmaken van een nieuw profiel met de nieuwe kaart vind je op de pagina Aanmelden op Easy Banking met nieuwe bankkaart.

Fijne dag verder! 

Reageer