Beantwoord

Terugbetaling op afgesloten prepaidkaart

  • 2 June 2021
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Beste

in pre-covid periode heeft mijn dochter via mijn BNP Paribas Fortis prepaid kaart, een reis geboekt naar Tanzania. Die reis werd door covid geannuleerd en nu heeft het reisagentschap het bedrag teruggestort op de prepaidcard.

Maar intussen werd deze dienst gestopt door BNP zelf en bestaat de prepaidcard niet meer.

Zelf heb ik geen rekening meer bij BNP Paribas Fortis.

Hoe kan ik dit geld recuperen?

Hartelijk dank voor uw hulp.

Vriendelijke groet

Jean-Marie Vanassche

icon

Beste antwoord van Shari V 3 June 2021, 09:21

Bekijk origineel

2 reacties

En nog een bijkomende info. Op de website om de terugstorting aan te vragen (mijnkaart.be) kan ik de 6 eerste cijfers van de prepaid kaart niet selecteren.

Reputatie 3

Dag jeanmarievanassche

Hiervoor zal je telefonisch contact met ons moeten opnemen. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00.

Het formulier op www.mijnkaart.be is enkel voor actieve kaarten.

Bel ons op, dan kunnen de medewerkers de procedure in gang zetten om het bedrag terug te vorderen. Als jouw dochter 18 jaar is en zij heeft geen volmacht gegeven aan jou, dan zal zij zelf contact met ons moeten opnemen.

Groetjes

Shari V

Reageer