Beantwoord

Terugbetaling via visa

  • 2 April 2020
  • 3 reacties
  • 2558 Bekeken

Beste,

Door de huidige situatie gaan wij enkele refunds ontvangen van oa Ryanair & Booking. Zij beschikken echter enkel over mijn Visa gegevens. Komt dit bedrag automatisch op de zichtrekening die hieraan gelinkt is of moet ik nog bijkomende info bezorgen aan hen zodat ze rechtstreeks op de debitrekening kunnen storten?

 

Alvast bedankt,

Dominic

icon

Beste antwoord van Anonymous 2 April 2020, 09:51

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Dominic Nielandt ,

Als je deze betaling hebt uitgevoerd met je kredietkaart, zal dit bedrag terug op je kredietkaart gestort worden.

De komende maand(en) wordt dit verrekend met je uitgaven van je kredietkaart, dit wordt niet op je zichtrekening gestort.

Groetjes,

Lieze

Hallo,

 

Ik kreeg een maand geleden bericht dat het 2e deel van een waarborg zou teruggestort zijn via visa. 

Ik vind hier echter niets van terug. 

Ook had ik de maand voordien nog een saldobedrag van het eerste deel van deze teruggestorte waarborg. Het bedrag van de waarborg werd verrekend met de aankopen van die maand maar het saldo blijft op vorige maand hangen en wordt deze maand niet meer mee verrekend in mijn uitgaven. 

Ik zou hiervoor met een andere dienst dan Fortis zelf contact moeten opnemen maar ik vind de gegevens hiervan niet meer terug. kan iemand me verder helpen?

Bij Fortis zien ze enkel de gegevens die ik zelf kan zien en niet de andere verwerkingen, dus hier kan ik niet verder.

Alvast bedankt om dit door te geven! 

Groetjes, 

Anja

 

Reputatie 7

@Anja 50 

Als er na de verrekening met je andere uitgaven nog geld overbleef, dan kan je een terugstorting vragen via deze website.

Je uitgaven van eerdere maanden kan je alvast ook via Zoomit nakijken. Deze handleiding kan je daarbij helpen.

Reageer