Ik heb mijn tijdelijke kaart nu al 3 maanden ongeveer maar ik kan nu niet meer op mijn easy banking app terecht er staat dat deze kaart niet meer gebruikt mag worden . Is het mogelijk om deze tijdelijke kaart terug te activeren tot ik mijn nieuwe kaart heb ontvangen? Ik had deze nog niet ontvangen omdat ik verhuisd ben en die werd opgestuurd naar mijn vorig adres. Wat kan ik best doen om zo snel mogelijk terug op mijn app te kunnen
Hallo Evy,
Tijdelijke kaarten zijn helaas maximaal 3 maanden bruikbaar. Die termijn kan niet verlengd worden.
Werd jouw nieuw adres ondertussen al aangepast op je identiteitskaart en werd je ID en adres vervolgens al door ons ingelezen of bijgewerkt?
Zo niet, dan contacteer je ons best even via 02 762 60 00 zodat we alles in orde kunnen brengen. Mijn collega’s kunnen ook de kaart die naar je oude adres verzonden werd, blokkeren en vervangen.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.