Beantwoord

tijdelijke kaart

• 25 juli 2019
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Ik heb een tijdelijke kaart gekregen omdat mijn oude kapot was, de nieuwe kaart werd besteld. ik kan normaal tot -620€ gaan op mijn rekening wat nog niet het geval is hoewel ik wel onder nul sta. Nu wou ik geld afhalen maar krijg steeds de boodschap saldo ontoereikend.
Heeft dit te maken met de tijdelijke kaart. En of kan ik zo aan het loket geld afhalen?
Of is er een ander probleem? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord van KathyM 26 juli 2019, 10:30

Hey @Liezzz13,

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Als je onder nul kan, kan je sowieso ook met een tijdelijke kaart geld afhalen want deze is gelinkt aan diezelfde rekening. Ofwel heb je je limiet al bereikt van geldafhalingen. De standaardlimiet voor geld afhaling is 625 euro per dag en 1250 euro per 7 dagen. Ofwel kan het ook zijn dat je al langer dan 3 maanden negatief staat, waardoor je rekening tijdelijk wordt geblokkeerd tot deze terug aangzuiverd is.
Als het geen van deze problemen is kan het ook zijn dat er een reservatie op de rekening staat waardoor niet het volledige saldo beschikbaar staat.

Alvast een fijn weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Hey @Liezzz13,

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Als je onder nul kan, kan je sowieso ook met een tijdelijke kaart geld afhalen want deze is gelinkt aan diezelfde rekening. Ofwel heb je je limiet al bereikt van geldafhalingen. De standaardlimiet voor geld afhaling is 625 euro per dag en 1250 euro per 7 dagen. Ofwel kan het ook zijn dat je al langer dan 3 maanden negatief staat, waardoor je rekening tijdelijk wordt geblokkeerd tot deze terug aangzuiverd is.
Als het geen van deze problemen is kan het ook zijn dat er een reservatie op de rekening staat waardoor niet het volledige saldo beschikbaar staat.

Alvast een fijn weekend!

Reageer