'Tikken en betalen' met Paycomiq.

  • 28 July 2020
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 2

Het is vanmiddag weer maar eens uit de hand gelopen met Paycomiq, hieronder dan mijn klacht naar de  hulpdiensten gestuurd. Boter aan de galg, natuurlijk, maar ik zal hier de nietszeggende replieken kopiëren om iedereen mee te laten genieten van het lekkers.

Vandaag, stond ik bij een poging met 'Tikken en betalen' weer maar eens voor aap.
Het gebeurde tussen 14:05 en 14:15 in de AVEVE-winkel te  9820 Merelbeke, Sint-Elooistraat 15.

Bij het houden van mijn telefoon eerst het reguliere zoomgeluid, maar daarna  dan "Kaart Geweigerd".
Gelukkig had ik de "geweigerde kaart" bij [BNP debetkaart], en kon ik met die 'geweigerde kaart' vlot betalen, zonder niet eens de code te hoeven intikken.

De telefoon was niet met het internet verbonden, maar voor zover uw hulpteksten uit te maken is hoeft zulks niet. Of klopt dat ook weer niet meer?

Ginder lukt het niet, hier dan weer niet en elders dan ook misschien weer niet. In ieder geval dit warrig gedrag van Paycomiq komt mij de strot uit. En gelieve te noteren dat ik mij niet als vrijwilliger heb aangeboden voor beta-testerij.

Is er bij Paycomiq dan geen enkele programmeur beschikbaar om deze warboel op te ruimen?

En ja, de telefoon werd vlak tegenaan het draadloos symbool op de kaartlezer gehouden.

 


7 reacties

Reputatie 2

Binnen de minuut antwoord 1:

 

â-â-â-â Antwoord hierboven | Reponds ci-dessus | Reply above this line

Beste,

Hartelijk dank om Payconiq by Bancontact te contacteren.
Uw boodschap is heel belangrijk voor ons.
Daarom zullen wij proberen u zo snel mogelijk te antwoorden.

â

Bonjour,

Merci beaucoup de contacter Payconiq by Bancontact.
Votre message est important pour nous et nous reviendrons vers vous le plus vite possible.

â

Dear,

Thank you for contacting Payconiq by Bancontact.
Your message is really important to us and we will get back to you as quickly as we can.



Met vriendelijke groeten
Het Support Team
---
Cordialement
Lâéquipe Support
---
Kind regards
The Support Team


  RPR Brussel/RPM Bruxelles â BTW/TVA BE0675 984 882 This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees.
Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited.
If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.
Reputatie 2

Nog binnen diezelfde minuut antwoord 2.

â-â-â-â Antwoord hierboven | Reponds ci-dessus | Reply above this line

Beste,

We hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

We streven ernaar om binnen vier kantooruren op uw bericht te reageren.

Mocht u in de tussentijd nog aanvullende informatie voor ons hebben, dan kunt u deze sturen door op dit bericht te reageren.

Mocht het een urgente kwestie zijn, dan kunt u ons altijd direct bellen.

_____________________________________________________________________________

Bonjour,

Nous vous remercions d'avoir contacté Payconiq by Bancontact.

Nous faisons de notre mieux pour vous répondre endéans 4 heures ouvrables.

N'hésitez pas à répondre à ce message avec des informations complémentaires afin de résoudre votre question/problÚme.

Si cela est urgent, n'hésitez pas à nous appeler.

Merci pour votre patience.

_____________________________________________________________________________

Dear,

Thank you for contacting Payconiq by Bancontact.

We will do our best to try to get back to you within 4 business hours.

Feel free to reply to this message with any additional information to resolve your issue or question.
If there is something that canât wait, you can always contact us by phone.



Met vriendelijke groeten
Het Support Team
---
Cordialement
Lâéquipe Support
---
Kind regards
The Support Team


  RPR Brussel/RPM Bruxelles â BTW/TVA BE0675 984 882 This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees.
Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited.
If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.
Reputatie 2

Het hallucinante antwoord:

â-â-â-â Antwoord hierboven | Reponds ci-dessus | Reply above this line

Beste,

Bedankt voor uw bericht aan Payconiq by Bancontact.

U heeft een goede internet connectie nodig om een contactloze betaling successvol te verrichten.

Kunt u proberen om een contactloze betaling te verrichten met een goede internetconnectie?



Met vriendelijke groeten
Het Support Team
---
Cordialement
Lâéquipe Support
---
Kind regards
The Support Team


  RPR Brussel/RPM Bruxelles â BTW/TVA BE0675 984 882 This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees.
Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited.
If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.
Reputatie 2

Mijn repliek op het vorige:

Jason ha scritto il 28/07/20 alle 15:45:

âÂÂ-âÂÂ-âÂÂ-âÂÂ
Antwoord hierboven | Reponds ci-dessus | Reply above this line

Beste,

Bedankt voor uw bericht aan Payconiq by Bancontact.

U heeft een goede internet connectie nodig om een contactloze betaling successvol te verrichten.

Kunt u proberen om een contactloze betaling te verrichten met een goede internetconnectie?
 

Staat u mij toe omver te vallen samen met mijn bureaustoel. Want uw eigenste zogenaamde hulppagina ...

https://www.payconiq.be/nl/faq/wat-heb-ik-nodig-om-de-app-te-gebruiken

 

 



... stelt dat er geen internetverbinding nodig is. (zie bijlage).

Mann, Mann, Mann !!!

WAT EEN TOESTAND!

Reputatie 2

En mijn volgend bericht:

Jason ha scritto il 28/07/20 alle 15:45:

âÂÂ-âÂÂ-âÂÂ-âÂÂ
Antwoord hierboven | Reponds ci-dessus | Reply above this line

Beste,

Bedankt voor uw bericht aan Payconiq by Bancontact.

U heeft een goede internet connectie nodig om een contactloze betaling successvol te verrichten.

Kunt u proberen om een contactloze betaling te verrichten met een goede internetconnectie?

 

Vergat ik dus nog te vragen, wat is er nu juist,  uw bewering of de tekst op de hulppagina (zie bijlage)?

https://www.payconiq.be/nl/faq/wat-heb-ik-nodig-om-de-app-te-gebruiken


Graag een antwoord waarmede ook een simpele gebruiker iets aanvangen kan.

Overigens, ik heb op 27 juli jongstleden, dus gisteren, in de ALDI UZ te Gent contactloos betaalt zonder, herhaling, _zonder_ internetverbinding.

Email:
telefoon:

Kijkt u het maar even na.


Sjonge, sjonge, wat een troep daar bij jullie!

Reputatie 7

Hallo Krisje,

Ik hoop dat je snel een correct antwoord van Payconiq by Bancontact krijgt.

Voor de veiligheid heb ik wel de bedragen van je betalingen uit je berichten verwijderd, want dat is persoonlijke informatie die je best nooit zomaar publiekelijk online zet.

Reputatie 2

Hallo Krisje,

Ik hoop dat je snel een correct antwoord van Payconiq by Bancontact krijgt.

Voor de veiligheid heb ik wel de bedragen van je betalingen uit je berichten verwijderd, want dat is persoonlijke informatie die je best nooit zomaar publiekelijk online zet.


Die bedragen zijn pietluttigheden vergeleken bij de last die  BNP & PayComiq mij en anderen aandoen. Overgigens, het is al te gemakkelijk de zwarte Piet naar Paycomiq door te schuiven, want:

  • BNP raadt aan Paycomiq te gebruiken i.p.v. zijn eigen app.
  • Voor ‘Tikken en betalen’ is Paycomiq de enigste keuze.

Kortom, BNP dringt ons Paycomiq, op, dus komt ook de verantwoordelijkheid van BNP in het gedrang.

Reageer