Beantwoord

toegang tot automaat om geld op de rekening te storten

• 15 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 252 Bekeken

Sinds enkele maanden werd het bankkantoor Oostende - Kapellestraat overgebracht naar een nieuw adres. Jammer genoeg is het buiten kantooruren niet mogelijk om geld te storten op de rekening. Tijdens juli en augustus kan dit ook niet op zaterdag. Momenteel is het donderdag 15 augustus en kan ik door het lange weekeinde tot maandag geen geld op de rekening storten. Als zelfstandige was ik het gewoon om 's avonds of op zondag mijn inkomsten op de rekening te zetten zodat mijn betaalopdrachten vlot konden uitgevoerd worden. In een tijd dat de bank meer en meer verwacht dat klanten zelf hun rekeningen beheren is dat voor mij toch een grote tekortkoming voor een nieuw bankkantoor.
Een eenvoudige schuifdeur (zoals in het oude kantoor) moet dit toch kunnen oplossen?
icon

Beste antwoord van YannickB 16 augustus 2019, 14:11

Dag Johan,

Het is inderdaad vervelend als je plots je hele werkwijze of schema moet aanpassen.

Ik kan je geen beloftes maken, want de toegang tot een kantoor en tot automaten heeft onder andere met beveiliging te maken, maar ik geef je feedback alvast wel door aan de juiste mensen.

Vandaag is alvast geen bankfeestdag, onze kantoren zijn geopend.

Fijne dag nog.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Johan,

Het is inderdaad vervelend als je plots je hele werkwijze of schema moet aanpassen.

Ik kan je geen beloftes maken, want de toegang tot een kantoor en tot automaten heeft onder andere met beveiliging te maken, maar ik geef je feedback alvast wel door aan de juiste mensen.

Vandaag is alvast geen bankfeestdag, onze kantoren zijn geopend.

Fijne dag nog.

Reageer