Dag, afgelopen dagen probeerde ik verschillende keren iets kleins te kopen om te zien of dit al lukte, maar elke transactie werd geweigerd terwijl ik wel genoeg heb staan op mijn rekening.
Hallo
Je geeft aan dat je wou proberen om te betalen om te zien of dat al mogelijk was. Was er voordien een probleem met je rekening waardoor je het nu wou testen? Of ontving je misschien recent een nieuwe debetkaart?
Sedert gisteren 4 oktober kan ik geen overschrijvingen en betalingen meer doen met mijn Hello Bank rekening wegens een technisch probleem meldt men.Wanneer komt dit in orde? En hoe komt het? Is het enkel bij mij dat het niet lukt? Of is het probleem algemeen en bij iedereen ?
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.