Beantwoord

uitgavenstaat

• 12 april 2019
  • 10 reacties
  • 784 Bekeken

hoe geraak ik eraan?
icon

Beste antwoord van AnoukPh 15 april 2019, 13:30

Dag @Helga,

Welkom op de community!

Indien je een kredietkaart hebt zonder optiline-krediet, dan kan je de uitgavenstaat raadplegen via Easy Banking Web en Easy Banking App. Het document wordt opgeladen in Zoomit.

Hier kan je nakijken hoe je dit kan raadplegen via Easy Banking Web.

Indien je een kredietkaart hebt met een optiline-krediet, dan kan je dit raadplegen via www.ro.bnpparibasfortis.be

Groetjes,

Anouk
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Dag @Helga,

Welkom op de community!

Indien je een kredietkaart hebt zonder optiline-krediet, dan kan je de uitgavenstaat raadplegen via Easy Banking Web en Easy Banking App. Het document wordt opgeladen in Zoomit.

Hier kan je nakijken hoe je dit kan raadplegen via Easy Banking Web.

Indien je een kredietkaart hebt met een optiline-krediet, dan kan je dit raadplegen via www.ro.bnpparibasfortis.be

Groetjes,

Anouk
bedankt
Beste Anouk,
www.ro.bnpparisbasfortis.be lukt niet. Ik kom gans de tijd op de community terecht en geraak niet verder.
MBG Helga Devos
Probeer eens met eerst alle website gegevens MET UITZONDERING VAN DE OPGESLAGEN WACHTWOORDEN in je browser wissen (cookies, cache, formuliergeschiedenis, etc.). Als je niet moest weten hoe vindt je de nodige uitleg op deze pagina van de community: [Handleiding] Browserreset - Dit kan helpen bij problemen met Easy Banking Web (Tip: de uitleg voor wie Windows 10 heeft is een beetje verwarrend. Als je Edge als browser gebruikt moet je de eerste instructies voor Windows 10 negeren en verder naar beneden die voor Edge zoeken.)
Als je nog geen account hebt moet je jezelf eerst aanmelden via "nieuwe gebruiker."
Reputatie 6
@HelgaDevos, @Aires hielp je alvast goed op weg.

Wat voor jou ook een probleem kan zijn, is de link die je gebruikt. de website voor Rondo/Optiline is https://ro.bnpparibasfortis.be, je mag er geen "www." voor zetten.
pff niks lukt
Browser reset gedaan. Eindelijk geraak ik ingelogd . Welkom bij optiline maar ik zie nog steeds geen uitgavenstaat.

WAT EEN MISERIE ZEG
Reputatie 6
Dag Helga,

Jammer om te lezen dat je nog steeds zoveel problemen lijkt te hebben met de Optiline-site.

Om je uitgavenstaten te bekijken, kan je deze stappen volgen:
  • Meld aan op de Optiline-webruimte.
  • In het midden van het scherm zal je je Optiline-reserve zien. Klik hierbij op 'Zie details'.
  • Klik op dit scherm op 'Mijn uittreksels raadplegen'.
Kan je ze zo openen?
eindelijk gelukt

Reageer