Beantwoord

uitgavenstaat

  • 21 March 2020
  • 7 reacties
  • 811 Bekeken

Ik heb bij “mijn kaart “ al verschillende malen mijn uitgave staat van mijn mastercard aangevraagd met formulier en per telefoon omdat  ik die nodig  heb voor een betwisting. Zij beloven mij steeds om het op te sturen maar?????

Het gaat over 07/19, 09/19 en 10/19. Het gaar maar over 3 uitgaven.

icon

Beste antwoord van OguzhanB 21 March 2020, 17:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo Jozef,

Op de verzending van duplicaten van de uitgavenstaten via mijnkaart.be hebben wij jammer genoeg geen inzage. Het is Worldline, de beheerder van het betalingsverkeer, die de uitgavenstaten opmaakt en die ook de duplicaten verzend.

Is het misschien mogelijk dat je je uitgavenstaten al online krijgt? Zo ja, dan vind je ze terug via Zoomit. Deze handleiding kan je daarbij helpen.

 

Heb je een Optiline gekoppeld aan je Mastercard, dan verschijnen alle uitgavenstaten via de website https://ro.bnpparibasfortis.be.

Ik heb worldline al 3 maal gevraagd om mij de uitgave staat op te sturen en zij antwoorden dat zij het per post zullen opsturen. Maar brieven blijven toch geen maand achter .

ik heb meer dan een week geleden gebeld en dan werd mij ook verzekerd om ze op te sturen en ook niet ontvangen.

dat is toch geen service om 2 maanden te moeten wachten op 3 papiertjes.

Reputatie 4
Badge +4

Dag  @jozef nizette :wave:,

Zijn je gegevens (domicilieadres) bij Worldline nagekeken toen je met hun in contact kwam? Zoals @YannickB ook heeft aangehaald, indien je een kredietkaart voor particulieren hebt kan je je uitgavenstaat via Zoomit raadplegen. 

Hoop dat het snel in orde komt! :fingers_crossed:

Via zoomit kan ik mijn mastercard niet controleren.

Ik moet altijd naar mijn kaart;be gaan.

ik heb het nu nog eens aangevraagd bij mijn .kaart.be

Reputatie 4
Badge +4

Als het een particuliere Mastercard is raad ik je aan om via instellingen van je kredietkaart op Easy Banking Web je uitgavenstaten aan te passen naar elektronisch. Hierdoor loop je het risico niet meer dat ze verkeerd opgestuurd worden en heb je ook geen tijdverlies om via mijnkaart.be een aanvraag te doen. 

dank u voor de info, Is ook gelukt om te koppelen.

 

Reageer